ایران استایل

ایران استایل

وبلاگ تخصصی IRan Style
ایران استایل

ایران استایل

وبلاگ تخصصی IRan Style

اس ام اس ماه رمضان!

اس ام اس ماه رمضان  

برو ادامه مطلب!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

دلت دریاست میدانم،پر از احساس بارانی،و این زیباست میدانم،در این ایام نورانی دعایم کن که قلبت چشمه جوشان خوبیهاست میدانم.
التماس دعا
  

 

 موقع سحر که حواستون به دعای سحر نیس! این دوخط آخر و بخونید شاید
بهش علاقمند شدید!
.
اَنْتَ اَهْلُهُ یا اَهْلَ التَّقْوى وَیا اَهْلَ الْمَغْفِرَةِ صَلِّ عَلى مُحَمَّدٍ وَ الِ
تو شایسته آنى اى اهل تقوى و اى شایسته آمرزش درود فرست بر محمد و آل
مُحَمَّدٍ وَارْحَمْنى بِرَحْمَتِکَ یا اَرْحَمَ الرّاحِمینَ
محمد و رحم کن به من به رحمت خویش اى مهربانترین مهربانان
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
التماس دعا  

 

 

رها کن غیر ما .. سوی ما بازآ
منم پروردگار پاک بی همتا
منم زیبا .. که زیبا بنده ام را دوست می دارم
تو بگشا گوش دل
پروردگارت با تو می گوید
تو را در بیکران دنیای تنهایان ...
رهایت من نخواهم کرد
بساط روزی خود را به من بسپار
رها کن غصه یک لقمه نان و آب فردا را
تو راه بندگی طی کن  

 

 

سلامتی همه اونهایی که بدون منت برای خدا روزه میگیرن و تو این ماه مخاطب خاصشون فقط خداست    

 

 

خدا گفته تو ماه رمضان وقتی گشنمونه غذا نخوریم وقتی تشنه شدیم اب نخوریم حالا یه ترفند جالب هر وقت گشنمون شد اب بخوریم هر وقت تشنه شدیم غذا بخوریم!!!!!! 

 

 

 

شگفتاازمن که توکلم برمردم است وتوقعم ازخدا!
شگفتاازمن که هرآنچه خواسته ام کرده ام بالفظ اگرخدا بخواهد!
شگفتاازمن که تنها اندوه رابه مهمانی خداوندمیبرم وسهم شادیم را نمی پردازم!
شگفتاازمن که لقمه های مردم را میشمارم وهدایای بیشمارخداوندرا از یاد میبرم! 

 

 

 

چیست دلچسب ترین نعمت این شهر الله ؟
یک سحر، وقت اذان ، صحن ابا عبد الله... 

 

 

 

آمد رمضان و مقدمش بوسیدم. در رهگذرش طبق طبق گل چیدم. من با چه زبان شکر بگویم که به چشم،یکبار دگر ماه خدا را دیدم. درتمام لحظات این ماه عزیز محتاج دعای خیرتان هستم. 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد